Nastavak napada na BIRN

Od objavljivanja teksta „Ispumpavanje kopa i budžeta“ i optužbe premijera Vučića da smo „lažovi plaćeni da pišu protiv Vlade Srbije“, BIRN je postao nezaobilazna tema srpskih dnevnih novina. Osim nedeljnika VREME i nekoliko portala, mediji nisu preneli ijedan podatak našeg istraživanja, niti tekst u celosti. Međutim, novine su pune optužbi i pitanja upućenih na našu adresu.

„Umesto da se izvini zbog sramnih laži i falsifikata, šef BIRN Slobodan Georgiev i dalje napada državu zbog cenzure“ osvanulo je na naslovnoj strani lista Informer. U tekstu koji je potpisan „ekipa Informera“, piše da je BIRN „pokušao da u ime i za račun Brisela reketira našu državu i građanima Srbije iz džepa bukvalo otme 23.1 miliona evra.“

Današnja Politika u tekstu „Uticaj Tamnave na vladajuću koaliciju“ naglašava da novinar BIRN-a u tekstu nije pomenuo određene informacije, i pominje druge firme koje su se prijavile na konkurs za dodelu posla ispumpavanja vode.

Najveći broj optužbi odnosi se na finansiranje BIRN-a, kao i nepominjanje Svetske banke u tekstu.

Ipak, ima i onih medija, kao što je nedeljnik Vreme koji je preneo celo istraživanje o kopu „Tamnava“, kao i pisanje urednika BIRN-a Slobodana Georgieva o svim napadima na našu organizaciju.